fredag 16. mai 2008

Ehhh.. lovely<3

I går skulle jeg sove under åpen himmel på utsiden av Kragerø VGS. De som jeg skulle være sammen med var Siv, Kristina og Lene<3
Det var andre der også, Solveig, Marte, Robin, Ingeborg og en del andre. Det var veldig koselig til å begynne med, men stemningen ble fort trykkende... Dette fordi det er noen som bare tenker på seg selv og gjør alt for å ødelegge for andre, noe som er ubeskrivelig irriterende og barnslig! Vi ble så leie av at noen visse personer prøver å rive ned noen andres visse telt, og gjøre teite ting!!! Dette orket ikke Kristina, Siv, Lene og meg mer så vi tok oss turen ut til Kragerø for å ta noen russeknuter. Da vi kom til Kragerø tok vi en runde rundt i Kragerø by, før vi parkerte... Da tok jeg pusse gangefeltfirkant med tannbørste, mens de andre tok den knuta med å snuse og bite en fremmed og leke hund i 10 min... Deretter gikk vi inn i selve byen og Siv, Lene og Kristina fisket i et komlokk... Så gikk vi på leting etter en bartender jeg kunne kysse, og vi endte på Stoppen, men uten noen mannlig bartender. Derfor satt vi oss ute sammen med noen andre russere, det var kjempe koselig og morsomt å bli kjent med noen nye folk... Før vi reiste tilbake til skolen tok vi turen nedenom Jensemann og fant en mannlig bartender som jeg kysset... 
Deretter gikk turen tilbake til Kragerø VGS, der teltet lå på bakken og vi ble forbanna... Noe som førte til at vi bestemte oss for å reise hjem.. Siden Siv hadde drikke og ikke ville la bilden stå på skolen i fare for ødeleggelser, kjørte jeg ho ned til politistasjonen for at Siv kunne ta en alkotest... Hun var ren, noe som var veldig rart igrunn. Menmen... bra for ho!! hehe

Så da kjørte vi hjem og la oss i de deilige, myke sengene våre<3 

Ingen kommentarer: