onsdag 14. mai 2008

Russelirussekluss...


I går gjorde Elisabeth, Karine og meg hadde bestemt oss for å ta en del russeknuter i går... Etter skolen reiste vi derfor til Skien, vi hadde bestemt oss for å ta en tur til Skien sykehus for å besøke barneavdelinga der for å gi de søte små barna karameller og russekort... Da vi kom til sykehuset og hadde kommet til barneavdelinga kom det en sykepleier som lurte på hva vi skulle og da vi sa at vi ville gi barna karameller og russekort sa ho at de sikkert ville bli glade... deretter sa ho at hun skulle skrive en lapp til de og si at det var fra Porsgrunn og Skiens russ... skuff asså, nå som vi var så klare for å gi ut karameller og russekort til de syke barna... 
Andre knuter vi tok:
- Spise sjokoladepudding fra barnebleie på offentlig sted. Da satt vi på torget/ på utsiden av arkaden midt i gågata og spiste den deilige sjokoladepuddingen fra bebibleia:P uææ.. det ble litt kvalmende etter hvert, det må jeg innrømme;D hehe... Så er det noen som vil kjøpe bebibleier er det bare å si ifra, det er for nyfødte bebisser, bare så det er klart...
- Krabbe over Porsgrunnsbrua... ææævvvvv.... Det gjorde vondt i både armer å bein... fikk sår på knea faktisk:p (ikke å anbefale).
- Drikke en halv liter cider med to tamponger i munnen... Dette var noe dritt, og ikke like lett som man skulle trodd... Ble litt ør i hue etterpå, så da måtte jeg ta meg en runde rundt rundkjøringa:P hehe
Vi hadde tenkt å campe i rundkjøringa i Skien, og var der frem til 01.00... da blei vi kasta ut av politiet, selv om vi bare lå helt stille å prata.. Men den tida vi var der var i alle fall veldig koselig og vi fikk besøk av en del andre russere også;D Det var i utgangspunktet Elisabeth, ei som het Ranveig (går i klassa til Elisabeth - spiller fele), Karine og meg...Karine reiste hjem etter en stund, ho var der ikke så lenge... Så fikk vi besøk av en svartruss og en rødruss, begge gikk i Skien, jeg kjente ingen av de, men de virka veldig koselige... Så fikk vi besøk av Marte i klassa mi, og Charlotte (venninne av Marte). Så kom Jasmin og Dag/Dan (husker ikke i farta), de skulle sove der med oss, noe som ikke blei noe etter som vi måtte forlate stedet!!!:(


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vi glemte at jeg skulle kjøpe bensin te bilen din for tomflasker da :O huff.

Tonhild sa...

ja, jeg vett det:P har flaskene i bilen ennå:P hehe