søndag 4. mai 2008

Ulefoss:)


Hei igjen:)) 
Nå er jeg hos Gry og vi jobber med framføring til i morgen. Vi skal nemlig ha framføring om Popart serru:P Det går vel så vidt framover, men vi ligger i rute tror jeg;) 
I går var vi på Kampen, en lokalpub her på Ulefoss.. det var kjempe koselig:) 
I dag har Gry og jeg som sagt jobbet med fremføring, men Gry har også vist meg rundt på Ulefoss, som var mye større enn jeg hadde trodd. Ho har vist meg noen plasser som det spøker, som for eksempel i kirkeruinene, her går visst presten igjen og det er mange som har sett han... Vi har også vært ute med en innsjø der en jente drukna for 15 år siden, men liket har aldri blitt funnet;/ vææ scary;P  Vi var også oppe på "Lille Ulefoss", denne plassen har til og med vært med på "Herskapelig" på TV. Jeg og Gry fant ut at vi skulle lage film her en gang, konge plass for det er det:D Vi var også litt sammen med Hege, venninna til Gry i dag, ho var kjempe koselig og veldig lik Gry i måten ho snakker på:)) hehe 
Nei nå må jeg slutte av for i dag, vi må jobbe videre med framføringa:P 

Ingen kommentarer: